Saturday, October 30, 2010

,,mmG maTa jnis doublE iriS,,,,


assalamualaikum,,,
hahahahah,,apa jnis tjuk ntah 2,,aku un xtaw,,hentam ketam jer!!!
wakakakak,,
skng ne kul 5.30am,,jap2 ag da nk subuh!!!!
mmg ari2 cm ne la lau da weeknd,,plus next week da stdy weekk,,
lgila aku mlaram wk2 2 mlm ne,,huhuh...
mcm ank burung antu jer,,hmmmm...
ishhhh mata ne jns apa la???
nk kta ada spirit lm mta ne,,mmg xda,,huhuhuh,,

td mcj ngn kazenku,,
dia tya,,,"eh,,noh duk sorg2 ag ker lm blik???msti psiko an???
adussssh,,hahah
mmg agk psiko un atceli,,yerla,,ari2 aku tgok muka aku jer,,
2 un lau tgk cermin,,hihihi,,
lau xtgk cermin,,mmh aku nmpk muka meja,muka lappy,,muka buku,,hahha,,
kwn2 aku bknnya ad msa nk dtg mlwt,,yerla msg2 bz,,
aku unjrg2 jer pd blik dorg!!!...
save ENERGY,,hohoho...
tp ,aku suka sbnrnya dk sorg2,,blik tuk 2 org,,aku conquer sume!!!
then,,can call me CONQUEROR,,haha,,
yerla,,aku bbs tnpa sbrg gguan,,
smda mntal@ fizkal,,
but sumtimes ase cm borim la gak!!!!!
luckily,,ada USM secure,,hahha,,
dptla ku on9,,

da xtaw nk tls apa,,tp still ag nk mnulis,,mata xngtuk ag,,
subuh nnti nk kjut kwn2 ku,,espcially spupu tsygku,,,
aissshh,,npela lau aku mnlis,,knpem tkluar nma spupuku,,knpala???
dia bknnya baik sgt,,hahahah,,
mmg xdnfikn aku lbh3 baik dr dia,,huhuhu,,
sukanya aku blh mgta dia,,,,(^_^)....
but i really miz her right now,,
FAIQAH SENSAI@ DOKTOR FAIQAH,,
future...insyaallah!!!

lgi 1 week aku kn exm!!!!
tp xda feelim2 yg mndbrkn ag ne!!!xda ag virus yg myerg hati,jntung aku ne,,
huhuh,,
so,,alhmdlillah,,esop adalh ari last tuk aku duk main2,,
lusa (isnn) da stat stdy week,,
so kna stdy,,
da xda main2,,tlbh tdo,,on9 lbh2,,
biarla ase tseksa tuk 2 3 weeks ne,,
asl an dpt bhgia tuk hari kmudian,,
INSYAALLAH...

Lastly,,
i thought,,i've found my MR RIGHT..
????
secret,,huhuhu,,
may AllaH bless my feelim towards him,,
tp,,sbgai pmpuan,,aku kna jga harga dri,,maruah,,n egO...
Allah da kurniakn aku rsa MALU,,
so aku kna jga btol2 agr rsa mALU yg ada ne xkurang dr apa yg aku inginkan,,????
xphm!!!!?
xperla,,2 ayt org2 jiwang,hahahha....
jiwang karat+black white btol aku ne,,hoho,,

4 da 2nd last,,
i want to life without any tears start from now,,
eventhought,,i day,,i've 2 face sumtim dat can make me suffer,,
but,,i've 2 be a good MUSLIMAH,,
coz ALLAH raelly love HIS strong slave,,
n i want 2 b 1 of THEM,,
in HIs guidance.....

da nk stop lu!!!!
da subuh!!!huhuhu,,
ASSalamualaikum.....


8 comments:

faqrul said...

ok lagi.. mata bburung hantu..
kalu dah mata nenek kebayan 2..
ha3.. jangan marah.. gud luck xm...

sitiaminahmuhamad said...

lau da mta nnk kabyan,,
nti xlh tgokla faqrul,,xnapak,,hahhaha,,
tanx lOng!!!

faiqah rosli said...

huahuahuaaa..
noh tau dok bakpo noh sebut nm qah sokmo?
sbbnyo, nm faiqah ni meme power rangers :DDD
neway, qah doakn yg tbaik utk noh ngn org tu.
ado jodoh ado la tuh, hehe

sitiaminahmuhamad said...

power rangers gpo g2!!!hahhah,,
mu ne qah,,slow2 pade la,,mlu noh!!!hahahah..
snyp2 dh la,,jge gege kokre,,huhu

faiqah rosli said...

hoho, qah baru jah repot ko metro td, wakakaa

sitiaminahmuhamad said...

tp xdop ag sep2 metro mai jupo noh!!!
btul ko mu repot sep dio qah???
kot2 repot ko repoter hop jns superman,,huhuhu

faiqah rosli said...

qah repot, tp repoter xse g sbb dio oyak xkenal mu..wakakakkaaa
xpo, nti oltroman faiqah g, hwhwhwhwhww

sitiaminahmuhamad said...

ngekkkkk,,,