Sunday, June 24, 2012

Dia seorang sahabat..

Dia seorang shabt saya yg saya syg..syg seorg sahabt kpda shbt..
sudh 4 tahun kmi berkawan..bila dia sedih,sya akan sedih,bila dia bahagia saya akan trut bahagia...
perasaan ini hnya akn dirasai bila saya benar2 menyanyangi seseorg...dan sya syg dia sebgai seorg sahabt baik..hnya shbt baik...
mgkin bila dia mmbca tlisan ini,dia akn tahu sya mksudkn dia...
semoga dia sentiasa bhgia,sentiasa berada dlm perlindungn Allah,dan semoga berjaya dunia akhirt..
kerana dia shbt baik dan shbt karib saya..
smga allah bagi semgt dan kkuatan kpda shbt sya untuk mnempuh ujian hidup..
sehingga kini dia sentiasa berada dlm doa sya...sebgai sahabat baik....
walaupun tidak pernah bertemu setlah 4 tahu,namun ukhuwah itu makin kuat..ukhuwah sbgai shbt....
dan semoga shbt sya dipertemukan seorg wanita yg sebaik drinya...

0 comments: