Wednesday, July 14, 2010

kisah semalm dan hari ini.............

assalamualaikum ..sbnrnya bnda ne da lma tjdi,,about 2 years..tp kdg2 2 lau dfkrkn akulah org yg plg bdoh dan orang yg plg rgi ats muka bumi nii...nk taw nape???msti korang da dpt agk an..coz sume pnah mrasai bnda 2..CINTA...yes CINTA.........
sbb bnda 2 aku jd lupa,lagha,jahil n sume2 la..kshnye cam neeeee...
jeng jeng jeng..huhuhu,,cite aku ne xdala shbt cite shah jihan n mumtaz @ ksh laila majnun..
juz ksh bdk2 yg msh blum jumpa cinta yg sjti...msa 2 la,,tp kini ALHAMDULILLAH aku da jmpa CINTA SEJATI 2 ckit2..k,bbalik pd cite aku,,b4 spm aku adala rpat ngn sorg guy ne,,aku un xtaw cmna blh rpt,,hummmm..nk kta myesal,,xdala myesal bkwn n rpt nan dia,,tp lau fkir blik....ase mlu sgt2 kt dri sndri,kwn2 n plg penting DIA..aku an nuqaba' yg blh dktakn org respectla,,plus aku dlu exco dkwh n badar..tp xpela..ksh lma,yg pntg jgn ulangi lg..INSYAALLAh.
smalam aku ada bca 1 cerpen yg islamik r..lau x clap,tjuk HATIKU MILIKMU..cite 2 ksh sal cinta remaja islamik..melwan nfsu cinta yg mnjulang smta2 nk dpt an cinta ILAHi,,tp akhirnya jdhnya bkn dgn kksh hati yg dminati lm diam2,,tp dgn shbt kpd kksh htinya e2..mmg bnrla firman ALLAH dlm surah albaqarah ayt126.."blh jd kmu mmbnci ssuatu pdhl ia amt baik bg kamu,dn blh jd kamu myukai ssuatu pdhl ia amt bruk bg kamu,,ALLAH mengetahui pdhal kamu x mengethui"..masyaALLAh sngguh hbt aturan TUHAn...
buat shbt2 yg aku kasihi,,smg jiwa dan hati kta pnuh dgn rsa ksh,cinta,dan syg untNYA sblm kte myerhkn hati untk mkhluk DIA yg blum psti akn bsma kte @x..kerna dsaat kte mghdpNYA kelk,,pujaan hati yg sllu kte bgga2kn,,yg sllu kte pja2 e2 tdk akn ada bsma kte...yg ada hnyalh DIA yg kte tinggal..NAUZUBILLAH

1 comments:

faiqah rosli said...

alhamdulillah,, finally sepupu aku dh berubah .. :)
ngek, ngaku jugok mu dih..hahaaaaaaaaaaaaa
tp sbenanya, bagus laa... jgn main2 lagi deh