Monday, July 26, 2010

syukran ya ASDIQA'


assalamualaikum..
da 2 hari xdpt intnet,,usm secure poblem,,ne bru blh bkak blog,,2 un gna brodbnd kwn,,
smlm(26july) aku dmam,,mybe pent sgt kot..tol2 pning,,hri 2 aku puasa snat,,aku kol rumate aku xdpt,,ye silent fon,,then aku kol kwn aku nk suh yer bli nsi tuk bbuka,,ye tya aku dmam ker ape coz suara lain mcm jer..dia(nurlin) n rumate dia,jgak kwn aku (mimi) dtg blik aku,,yer bg ubat,,trharu btol coz ada kwn mcm dorang,,aku trus nanagis..biasalah lau kt rumh ada ma abh,,lau kt cni hrpkn kwn jela lau skit dmm pe,,people said dat "a friends in need,is a frienD indeed"..dats why kte perlu bshbt ngn sume..untuk shbtku NURLIN,MIMI n rumate FATIN,, thanxs a lot ..i really appreciate it n i'll remmber it 4 whole my life..hri nie 15 shaban,,aku bdoa pdMU tuhan,,KAU kurniaknlah kbhgiaan ,kjyaan,rhmat dan kasih sygMU buat shbt2 ku sekalian,,aku btol2 myanyngi mreka..

0 comments: